היי, בעבר היה לי עבירה מסוג עוון. שנסגרה בהסדר מותנה(אני לא יודעת אם זה נרשם בתיק הפלילי או ברישום משטרתי) . האם עבירה זו עלולה למנוע ממני להוציא ויזה לארצות הברית? האם השגרירות חשופה ויכולה לראות את המידע הזה? תיק שנסגר לפני כ4 שנים…
שלילי. לא לדאוג. ולא לדווח להם על זה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ירדן שלום, במקרה של 2 רישומים פליליים, שהסתיימו בהפסקת הליכים בשל מחלת נפש, תקופת ההתיישנות והמחיקה היא 14 שנים, כך שבמקרה של הרישומים שלך, התקופות מסתיימות בשנת 2028. כמו כן, בחלוף תקופת המחיקה, הר...
המשך תשובה