שלחתי למשטרה מכתב תלונה ואני נכה 100%.בגלל המצב לא חוקרים! אני רוצה עורך דין בחינם שישכנע את המשטרה לחקור את התלונה שלי ומדובר בעבירות חמורות!
שי שלום,
מצטער לקרוא את דבריך.
אני לא עובד בחינם מכיוון שיש לי משפחה לפרנס.
אתה מוזמן לפנות לסנגוריה הציבורית.
אולי יוכלו לעזור לך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
גליה שלום, במידה שנקבע לנאשם תסקיר לשאלת ההרשעה ושירות המבחן טרם יצר עמו קשר-רצוי מאוד שהנאשם יצור קשר עם שירות המבחן. זאת, הן מהטעם הפרקטי של עריכת התסקיר והגשתו לביהמ״ש במועד והן ע״מ להציג אכפתיות...
המשך תשובה