שלחתי למשטרה מכתב תלונה ואני נכה 100%.בגלל המצב לא חוקרים! אני רוצה עורך דין בחינם שישכנע את המשטרה לחקור את התלונה שלי ומדובר בעבירות חמורות!
שי שלום,
מצטער לקרוא את דבריך.
אני לא עובד בחינם מכיוון שיש לי משפחה לפרנס.
אתה מוזמן לפנות לסנגוריה הציבורית.
אולי יוכלו לעזור לך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ליה שלום, מכיוון שלא נכנס לדירתה-לא מדובר בהסגת גבול. במידה שמדובר בשכן אגרסיבי וסבתא חוששת שהשכן ימשיך בכך, היא יכולה להוציא נגדו צו מניעת הטרדה מאיימת, שיאסור עליו ליצור עמה קשר ולהטריד אותה. הדב...
המשך תשובה