שלום סוכן ביטוח שחרר לי כספי פנסיה ללא שקבל ממני אישור וחתם בשמי. ללא יפוי כוח נגשתי תלונה במשטרה והעברתי להם את כל החומר אך התלונה נסגרה. מה אפשר לעשות?
רינה שלום,
במידה שתרצי, ניתן להגיש ערר על סגירת התיק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שרה שלום, צר לי על מה שעברת. אני מציע שתתייעצי עם עו״ד אזרחי. עם זאת, על פניו, מכיוון שציינת שהנאשם הוא פושט רגל ובהנחה שאין לו נכסים הניתנים, בשלב זה, לעיקול, הייתי ממתין למתן גזר הדין נגדו ואז שו...
המשך תשובה