היי, שלום לכולם, הבן 16 שלי נעצר אתמול בגלל קטטה בבית ספר. המשטרה אומרת שהולכים להגיש נגדו כתב אישום. מה זה בדיוק אומר ומה אנחנו צריכים לעשות עכשיו? האם חייבים לקחת עורך דין?תודה רבה!
לירית שלום,
צר לי על הדברים. נראה שמדובר בחשד לביצוע בצוותא של אלימות לא קלה, ככל הנראה גרימת חבלה משמעותית לילד אחר.
רצוי שבנך יהיה מיוצג ע״י סנגור מקצועי וותיק, מכיוון שצפוי להיות מוגש נגדו לא רק כתב אישום (ככל שיש נגדו ראיות טובות) אלא גם בקשה למעצר עד תום ההליכים.
במידה שתרצי, אני זמין טלפונית ואשמח לסייע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
משה שלום, לרוב, לצד הטלת קנס, קובע ביהמ״ש תקופת מאסר שתוטל על הנאשם במידה שלא ישלם את הקנס. לרוב, מדובר במפתח של יום מאסר כנגד כל 150-100₪. במידה שמדובר בקנסות בסכומים של מאות אלפי שקלים-המפתח יכול ל...
המשך תשובה