הייתי בוועדה בביטוח לאומי , הנוכחים , מנהל מחלקה , מנהל סניף ואנוכי , תוך כדי דין ודברים , אמרתי ובתום לב , שהמנהל שיושב מולי אינו אדם אמין , אז הם אמרו לי שזה הוצאת דיבה , כי יש שלושה אנשים , ואני יכולה להיות מאושמת בהוצאת דיבה , השאלה - האם זו הוצאת דיבה ?
דנה שלום,
הגעת לפורום כתב אישום העוסק בכתבי אישום שהוגשו כנגד אנשים.
את מוזמנת להפנות את השאלה שלך לפורום מתאים אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
סטודנט יקר, התשובה נמצאת אי שם. אני בטוח בכך! אם תאמין בעצמך מספיק ותקדיש די זמן, מעבר ללשלוח שאלות לאנשים שזמנם יקר משלך, אני בטוח שתמצא את התשובה. לחלופין, אתה מוזמן לקבוע עמי פגישה בתשלום. שיהי...
המשך תשובה