הייתי בוועדה בביטוח לאומי , הנוכחים , מנהל מחלקה , מנהל סניף ואנוכי , תוך כדי דין ודברים , אמרתי ובתום לב , שהמנהל שיושב מולי אינו אדם אמין , אז הם אמרו לי שזה הוצאת דיבה , כי יש שלושה אנשים , ואני יכולה להיות מאושמת בהוצאת דיבה , השאלה - האם זו הוצאת דיבה ?
דנה שלום,
הגעת לפורום כתב אישום העוסק בכתבי אישום שהוגשו כנגד אנשים.
את מוזמנת להפנות את השאלה שלך לפורום מתאים אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אם y מקורב ל-z הרי שהוא אמור לחוש מוקנט או מאויים מעצם שמיעת הדברים מ-x ומדובר באיום של x עליו (לא על z). במידה שמי שהקליט את השיחה לא היה חלק ממנה הרי שמדובר בהאזנת סתר שלא ניתן להשתמש בה כראיה בתיק...
המשך תשובה