הוגש נגדי כתב אישום על עבירת איומים על רקע סכסוךעם שכן. הבנתי שיש הליך הסדר מותנה שמאפשר לסגור את התיק בתמורה לתשלום קנס או התחייבות, ללא הרשעה פלילית. האם ניתן לבקש מהתביעה להפוך את כתב האישום להסדר מותנה גם אחרי שההליך בבית המשפט כבר התחיל?
יניב שלום,
כל עוד אין לך רישום פלילי ב-5 השנים האחרונות וכל עוד לא מדובר באיומים קשים, יש אפשרות סבירה להעביר את התיק ממסלול של כתב אישום להסדר מותנה.
מכיוון שהוגש כתב אישום, אני מניח שמדובר במספר אירועים של איומים או באירוע אחד המכיל בתוכו רצף של איומים קשים מאוד.
בכל מקרה, אתה מוזמן ליצור איתי קשר טלפוני לצורך ייעוץ בנושא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, אני לא מכיר את כתב האישום ואת העבר הפלילי שלך. במידה שאין לחובתך מאסר ע״ת בר הפעלה ובמידה שכתב האישום מתאר תקיפת שוטר שגרמה לו לחבלה-הרי שבהעדר המלצה חיובית של קצינת המבחן-הרי שמירב הסיכויים...
המשך תשובה