בתאריך 21.10.25 שלחתי פניה בגלל עיכובים העברת תיק חקירה למחלקת עררים פרקליטות המדינה מסוף חודש יוני 2025, קיבלתי תשובה של עורך דין ופעלתי בהתאם אבל עד היום לא נעשה שום דבר גם על ידי משטרה גם על ידי נציבות תלונות הציבור מבקר המדינה ואין טיפול במחלקת עררים. איך אני יכולה לזרז עניין?
אסיה שלום,
בשל מיעוט התקנים ועומס התיקים, משך הטיפול בערר בפרקליטות המדינה הוא כשנה (ובגלל המצב הביטחוני אף יותר).
כבר פנית בנושא לפניות הציבור במשרד מבקר המדינה.
אין דרך משפטית ריאלית נוספת שאני יכול לחשוב עליה כדי לזרז את זה.
אני מקווה שתקבלי תשובה, בחודשים הקרובים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רון שלום, מכיוון שמדובר בתקיפה חד-פעמית, ללא חבלה, ובשיתוף פעולה של ההורה עם שירותי הרווחה-התיק ייסגר, בוודאות. התיק הועבר ע״י המשטרה לפרקליטות מכיוון שלמשטרה אין הסמכות לסגור את התיק אלא רק לפרקליטו...
המשך תשובה