בתאריך 21.10.25 שלחתי פניה בגלל עיכובים העברת תיק חקירה למחלקת עררים פרקליטות המדינה מסוף חודש יוני 2025, קיבלתי תשובה של עורך דין ופעלתי בהתאם אבל עד היום לא נעשה שום דבר גם על ידי משטרה גם על ידי נציבות תלונות הציבור מבקר המדינה ואין טיפול במחלקת עררים. איך אני יכולה לזרז עניין?
אסיה שלום,
בשל מיעוט התקנים ועומס התיקים, משך הטיפול בערר בפרקליטות המדינה הוא כשנה (ובגלל המצב הביטחוני אף יותר).
כבר פנית בנושא לפניות הציבור במשרד מבקר המדינה.
אין דרך משפטית ריאלית נוספת שאני יכול לחשוב עליה כדי לזרז את זה.
אני מקווה שתקבלי תשובה, בחודשים הקרובים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אורלי שלום, השאלה לא ברורה לי. במידה שהתיק מנוהל ע״י שלוחת התביעה המשטרתית, הרי שיש לשלוחת התביעות העתק של הודעת העד. בכל מקרה, הגורם שמבצע מסירה של ההזמנה לעד הוא משרד הסיור. טרם הדיון, יוצר עם ה...
המשך תשובה