אני משרת במשטרה ונפתח כנגדי במח"ש תיק. התיק נסגר מחמת "חוסר ראיות". נותר מהתיק רישום פלילי והעניין הועבר לבית הדין המשמעתי של המשטרה להמשך טיפול משמעתי. האם מדובר ברישום פלילי אשר עלול בשלב מסוים להזיק לי בדרכי באזרחות או במשטרה. האם יש רישום פלילי אוטומטי לגבי כל תיק שנסגר מחוסר ראיות, גם כאשר מדובר בשוטר
כן, זה יופיע בר.פ בחלק של תיקים סגורים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הדס שלום, אני לא מעלה על דעתי שהתיק יסתיים ללא הרשעה. גם עצם סיום התיק בהרשעה או ללא הרשעה הוא לא דבר שאמור לפגוע בעבודתו של בן זוגך, לשעבר, כשמאי (אלא אם כן, לשכת השמאים תחליט להעמיד אותו לדין משמע...
המשך תשובה