שלום, באם נקבע כי יוגש כתב אישום, תוך כמה זמן יוגש כתב אישום והאם חובה על מחלקת התביעות להביא את שנעשה בשימוע לאדם שסנגורו נכח בשימוע ? מה דינם של השימוע ושנאמר שם ? תודה
בד"כ מוגש במהירות שכן טיוטה הייתה מוכנה ובעקבות השימוע יש שינויים וצריך רק לעדכן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דני שלום, אני לא חושב שבמשרה של טכנאי בחברת החשמל הם בודקים תיקים סגורים. לגבי השאלה מה לעשות עם זה, הייתי פועל בנושא, משפטית, מול התחנה שפתחה את התיקים....
המשך תשובה