במשך כ 15 שנה איפשרתי לגרושה לגור עם הילדים. עתה בגרו ורוצה למכור. היא טוענת ששיעבדה את המחצית שלי בדירה לטובת החוב. ולכן ממשיכה לגור מכוח השיעבוד. וגם לא משלמת דמי שימוש בכלל. האם צודקת ? מה עושים? אני טענתי וביקשתי מהוצלפ לפנות כדי למכור. לממש ובזה לפרוע חובות
אם אכן ניתן בעניינכם פסק דין לפירוק השיתוף בדירה (גם אם מדובר בפסק דין שניתן לפני כ-15 שנים) - זכותך המלאה היא לביצוע פירוק השיתוף.
ככל שגרושתך מעכבת את ביצוע פירוק השיתוף - עליך לפנות לבית המשפט או להוצאה לפועל (לפי נסיבות העניין).
לקבלת המשך יעוץ וליווי משפטי - הינך מוזמן ליצור קשר טלפוני עם משרדנו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מירה שלום לא כל כך הבנתי את השאלה. באם בוצע איזון משאבים, אז יש צו לקופת הפנסיה של הצד השני להפריש ממנה לזכותך, בהתאם לחוות דעת /החלטה שיפוטית. יוני שמיל, עו"ד....
המשך תשובה