לאשתי ולי, דירה בבעלות משותפת. אשתי מבקשת ממני לעזוב את הכית ולשכור דירה, עד תום הליכי חלוקת הרכוש (ויש לא מעט). האם בעזיבתי את הבית, כבקשתה, נמנעת ממני איזו זכות או מעמד, לגבי קבלת חצי מערך הדירה שלנו ?
אין בעזיבתך את הדירה, משום פגיעה בזכויותיך הקנייניות בה. עם זאת, מוטב כי תסדיר את מימוש חלקך בדירה, באמצעות הסכם או תביעה לפירוק שיתוף.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נועה שלום חלוק איזור רכוש ואיזון משאבים נעשית על ידי שמאי ואקטואר. יש מקום להחתשובות בתרומות כלכליות לא שוו במקרים חריגים. האקטואר מבקש את כל המסמכים הרלוונטים מהקופות השונות. יוני שמיל, עו"ד...
המשך תשובה