שלום אני נמצא בתהליך פרידה מאישתי. כמספר חודשים לאחר יום הקרע פוטרה אישתי מעבודתה וזכתה ב"מענק הסתגלות" של כמה חודשי עבודה. האם יש להכניס את הסכום הנ"ל לתהליך איזון המשאבים? תודה רבה לביא.
מועד הקרע הוא המועד הקובע לעניין איזון המשאבים.
יחד עם זאת, נקבע בבג"ץ כי את הזכויות שנצברו בזמן הנישואין יש להכניס ב"סל האיזון" - כלומר, על פי הנתונים היבשים בשאלה - יש לך חלק במענק ההסתגלות במידה וניתן כחוק.
שיעור חלק הזכאות יחושב בהתאם לכל מקרה.
על כל פנים - מומלץ כי תתייעץ עם עורך דין מומחה לדני משפחה.
לרשותך,
מאיה רוטנברג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לונה שלום רב, בהתאם למה שאת מתארת יש לך לכל הפחות זכות בהחזר כספי השיפוץ, בתוספת הצמדה וריבית והשבחת הנכס. צריך לשמוע יותר לגבי אפשרות קבלת זכויות בנכס כגון: האם גרתם בדירה, כמה זמן, נולדו ילדים בד...
המשך תשובה