בהסכם גירושין נכתב כי החובות בחיינו המשותפים הינם חצי חצי. כיצד ניתן לגבות חובות אלו שהפכו לתיקים בהוצלפ האם ניתן לגבות ממנו חצי דרך הוצלפ להוריד מהחוב שלי?
הסכמים אינם מחייבים צדדים שלישיים ועל כן ככל שיש תיקי הוצאה לפועל על מי מכם הם ימשיכו להיגבות מאותו צד שעל שמו רשום החוב.
אני מציעה כי יהיה בהסכם סעיף בו משולמים החובות על ידי כל אחד מכם או העברת כספים האחד לשני, וזה למעשה יהווה פסק דין אותו תוכלו להפעיל האחד כנגד השני ככל שצד לא עומד בהתחייבותו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

זיוה שלום, ברגע שנעשה שימוש בכסף זה אז מדובר בכסף משותף, אלא אם אפשר להוכיח שלא הייתה כוונת שיתוף בכספים אלו. יוני שמיל, עו"ד...
המשך תשובה