שלום רב עו"ד שירה נוחומוביץ, התגרשתי לפני כ6 שנים .בזמנו אני וגרושי היינו דתיים ובהסכם קיים סעיף שמחייב אותי לשלוח את ילדתי לבית ספר דתי לאומי. היום אני לא דתייה כלל . וילדה עדיין הולכת לבית ספר דתי מה שמבלבל אותה מאוד. רציתי לשאול אם אפשרי לשנות/למחוק את הסעיף? בתודה מראש , אנה
ככל ואין ביניכם הסכמה לגבי אופן חינוך הילדה וברצונך לפעול בניגוד להסכם, עלייך לפנות לביהמ"ש בתביעה מתאימה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

על מנת להבין צריך לעיין בהסכם הגרושין. פתיחת הסכם והגדלת מזונות תלויה באם המדובר בשינוי נסיבות מהותי שלא היה צפוי, היקף זמני השהות, יחס ההכנסות ההורים ומרכיבים נוספים. הנך מוזמנת ליצור עמי קשר ולהעביר...
המשך תשובה