אישתי רוצה שאלך מהבית ומהילדים גילאי 19 ו 16.עד 10.1.14 הלכה לעוד להכין הסכם וביקשה שאלך איתה לחתום עליו ב 5.1.14.אמרה שהיא לא רוצה ממני כלום וגם מזונות לא .אבל אמרה שהיא תתבע מזונות בביטוח לאומי מה עלי לעשות אני מדוכא ומבוהל ואני בן 62 כבר ללא עבודה מסודרת עקב בעיות קשב וריכוז קשות ומצבי נוח של חרדה ודיכאון היא משתכרת מקצבאות של 14000₪ לחודש ועוד 4500 ₪ משכר דירה שהיא גובה מדירת השכורה מה ועם מי לדבר מה לעשות תודה יארז
שלום יארז,
מדבריך עולה המסקנה הברורה כי עליך להגיש תביעות אשר יגנו על זכויותיך.
דאג לקבוע פגישת יעוץ עם עו״ד מהר ככל הניתן .
בהצלחה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה אם ההסכם אושר בבית המשפט. אם כן - את יכולה לעתור לבית המשפט ולהגיש בקשה לביצוע ההסכם. נא צרי קשר טלפוני לצורך מתן ייעוץ משפטי מעמיק יותר והסבר באיזה אופן ניתן לבצע זאת....
המשך תשובה