הי האם כסף שקיבלתי כפיצוי על פגיעה בעבודה , הוא כסף שאישתי יכולה לתבוע (אני עדיין נשוי ) או שאני יכול להשקיע אותו בקניית נכס מחוץ למסגרת הנישואין?
שלום יניב,
יש לבחון האם הפיצוי שקיבלת הוא רק עבור הפגיעה הפיזית - ואז הוא לא יאוזן בינכם, או שמא הוא כולל גם רכיב של אובדן כושר עבודה עתידי ופיצוי בגין פנסיה - שאז חציו שייך גם לאשתך.
בברכה,
עו"ד ענת גוטליב שטיינמץ
דיני משפחה וירושה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בוודאי. הפחתת מזונות ילדים הינם ניתנים לשינוי במקרים בהם קיים שינוי נסיבות מהותי. נו...
המשך תשובה