שלום אשתי הגישה תביעה רכושית וכן תביעת משמורת. מרגע קבלת תביעות התחלתי לנהל מו"מ עם עו"ד של הצד השני. אולם מאחר ומסתיימת לה תקופה להגשת הגנה, האם יש דרך כלשהי לדחות הגשת כתבי הגנה עד למיצוי המו"מ להסכם? תודה
שלום גל,
ניתן בהחלט להאריך את התקופה להגשת כתבי הגנה בהסכמה.
עליך לפנות לעורך הדין של אשתך על מנת שיגיש בקשה מוסכמת להארכת המועד לבית המשפט.
בברכה,
עו"ד ענת גוטליב שטיינמץ
מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

על מנת להבין צריך לעיין בהסכם הגרושין. פתיחת הסכם והגדלת מזונות תלויה באם המדובר בשינוי נסיבות מהותי שלא היה צפוי, היקף זמני השהות, יחס ההכנסות ההורים ומרכיבים נוספים. הנך מוזמנת ליצור עמי קשר ולהעביר...
המשך תשובה