שלום. לי ולבעלי יש שני ילדים ואנחנו רוצים להתגרש ולערוך הסכם גירושין שיחלק בינינו כמו שצריך את ההוצאות הלימודיות של הילדים. איזה דברים את ממליצה לנו להכניס בסעיף של ההוצאות הלימודיות? בעקרון יש את בית הספר אבל כמובן שיש עוד הוצאות כמו חוגים, קייטנות, כל דבר אחר בהמשך. איך אפשר להסדיר כל דבר כזה מראש?
היי,
שאלתך מאוד רחבה אל אנסה להשיב כמיטב יכולתי:
ציוד בי"ס
צהרון
תשלומי ועד וסל תרבות
חוגים
שיעורי עזר
מתנות לימי הולדת
טיול לפולין
שיעורי נהיגה
עו"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

את יכולה לבקש שהאיזון ייעשה בהתאם לחוק חסכון פנסיוני ואז חלקך בפנסיה של בעלך נרשם על שמך וניתן יהיה למשיכה כאשר בעלך ייצא לפנסיה. באשר לזכויות גמל ו/או השתלמות, את צריכה להעביר את פסק הדין וההסכם לגופ...
המשך תשובה