אני ואשתי מנסחים הסכם גירושין ומתלבטים לגבי אופן חלוקת הזכויות הסוציאליות והפנסיוניות שצברנו במהלך הנישואין. האם מומלץ להעדיף חלוקה של כאן ועכשיו ולעשות היוון זכויות או להשתמש ברישום הערת אזהרה בגוף המוסד הפיננסי?

התשובה לשאלה תלויה בעיקרה ביכולת הכלכלית ובאפשרות להעביר כספים טרם הבשלת הזכויות. על חלוקה עתידית חל חוק איזון פנסיוני שלמעשה מפריד כבר עתה את הזכויות בין אלה שאינן משותפות לאלה שהן ברות איזון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בתי משפט בד"כ מצמידים את סכום המזונות למדד הידוע במועד אישור ההסכם וקובעים כי הסכום יגדל בהתאם כל 3 חודשים קדימה ולא רטרואקטיבית. ניתן כמובן לקבוע מהם העילות לשינוי המזונות ...
המשך תשובה