שלום לך שמי ליאור פתחתי תיק ברבנות ולדיון הראשון האשה הגיעה עם עורכת דין. אין בינינו עדיין הסכם גירושים ולאחר הדיון הבנתי שניתנה לנו האפשרות להתגרש גם ללא הסכם אותו העבירה לבית הדין לענייני משפחה. רציתי לדעת מה זה אומר מבחינתי? אני לא מוכן לתת גט ללא הסכם אם זה ניתן בעקבות המהלך שהן עשו?
שלום ליאור,
לא תתגרשו ללא הסכם שכן בית הדין הרבני ידרוש הסכם טרם הגירושין.
אני בהחלט ממליצה לך בעיקר לנוכח העובדה שאשתך מיוצגת ע"י עו"ד מטעמה, לדאוג להיות מיוצג גם כן.
בברכה,
עורכת ענת גוטליב שטיינמץ
דיני משפחה, גישור וירושה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קשה להגיד מהו מרחק מקובל. הדבר תלוי בנסיבות כל תיק. תבדקו ביניכם מה המרחק שתסכימו לנסוע אתם עצמכם ותגיעו להסכמה. בית משפט אמור לאכוף זאת אלא אם טובת הילדים תגרום לסטיה מכך. במקרה של חילוקי דיעות - אתם...
המשך תשובה