שלום, אני גרושה + שני ילדים בני 4 ו-5 ויש לי הסכם גירושין מבית משפט. לאחרנה מצבו האישי של הגרוש השתנה ונולדה לו בת (הוא אינו נשוי) והוא תבע אותי לבית משפט בטוענות שונות כדי להפחית את דמי המזונות. האם דמי המזונות שלי כולל המדור יכולים להפגע?מה עליי לעשות ? תודה
שלום רב,
עלייך לפנות לעורך דין ולהגיש באמצעותו כתב הגנה וכן לקבל את יצוגו.
באופן עקרוני בית המשפט יבדוק לגופם של דברים את טענות הגרוש שלך ואם חלו שינויי נסיבות משמעותיים שיצדיקו זאת, אכן עלול לשנות את סכום המזונות.
לכן את זקוקה לעו"ד.
בברכה,
עורכת ענת גוטליב שטיינמץ
דיני משפחה, גישור וירושה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כעקרון יש לכאורה שינוי נסיבות מהותי, אבל אני צריך לקבל נתונים נוספים כגון גיל הילדים, היקף זמני השהות שלך עם הילדים ומידע נוסף, אשמח אם תיצור עמי קשר טלפוני ותעביר לי המסמכים והמידע על מנת שאתן לך יעו...
המשך תשובה