שלום. אני חושב להתגרש מאישתי . האם לאישתי מגיע או יש לה הזכות לקבל מחצית מהזכויות הסוציאליות ממקום העבודה שלי ? האם יש חוק בנושא ? האם מגיע לאישתי מחצית מהכספים שקיבלתי בעבר מחברת ביטוח +ממשרד הבטחון בגין נכות גופנית גם באם הכספים הופקדו בחשבון המשותף ? תודה
שלום ליאור
התשובה היא כן בגדול לכל השאלות ששאלת, החוק הוא חוק יחסי ממון.
ממולץ לקבל יעוץ אישי אצל עורך דין בתחום, על מנת לבנות אסטרטגיה נכונה של גירושין.
בברכה
עו"ד קרט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

באופן עקרוני שינוי מהותי ובלתי צפוי בהכנסות ולתקופה ממושכת, ושינויים מהותיים נוספים עשויים להביא להפחתת מזונות. בהיעדר הסכמה, יש צורך לפתוח קודם בקשה לישוב סכסוך....
המשך תשובה