שלום. לפני כשנתיים אני ובעלי התגרשנו וחתמנו על הסכם גירושין. לפי ההסכם, הבת הצעירה שלנו תגור איתי בדירה עד סוף הצבא, ולאחר מכן תהיה לי זכות קדימה לרכוש את הזכויות בנכס ששייכות לגרוש. לפני שנה עברה הבת לגור עם אביה ולאחרונה קיבלתי מכתב המורה על פירוק שיתוף בדירה או איום בפנייה לערכאות המשפטיות. אין לי כסף לרכוש את הדירה ויש לציין כי יש בת נוספת בת 24 (אשר לא מופיעה בהסכם הגירושין) שגרה איתי. האם מדובר בהפרת הסכם גירושין?
לא הבנתי האם התגבשו התנאים בהסכם. האם הבת השתחררה מהצבא?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קשה להגיד מהו מרחק מקובל. הדבר תלוי בנסיבות כל תיק. תבדקו ביניכם מה המרחק שתסכימו לנסוע אתם עצמכם ותגיעו להסכמה. בית משפט אמור לאכוף זאת אלא אם טובת הילדים תגרום לסטיה מכך. במקרה של חילוקי דיעות - אתם...
המשך תשובה