בהסכם הגירושין שנחתם ב-1997 נקבעו דמי מזונות צמודי מדד וכן תשלום חד פעמי עבור נכס משותף ונרשם כמדור לילד, בהסכם לא כתוב עד איזה גיל ישולמו המזונות. ב-1/8 בני יהיה בן 18 מה המשמעות? האם אמשיך לקבל סכום כלשהו?
נהוג כי לאחר גיל 18 משלמים 1/3 מסכום המזונות עבור הילד במהלך שירותו הצבאי. אבל אם הילד עדיין בתיכון אז ניתן לבקש את סכום המזונות המלא עד סיום למודיו וכמובן של מקרה ונסיבותיו הוא, האם הילד ממשיך ללמוד יג יד? האם הוא מתגייס? אם ההסכם שותק הייתי מליצה לפנות בתביעה מתאימה לבית המשפט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

את יכולה לבקש שהאיזון ייעשה בהתאם לחוק חסכון פנסיוני ואז חלקך בפנסיה של בעלך נרשם על שמך וניתן יהיה למשיכה כאשר בעלך ייצא לפנסיה. באשר לזכויות גמל ו/או השתלמות, את צריכה להעביר את פסק הדין וההסכם לגופ...
המשך תשובה