שלום. אני גרוש מזה 12 שנים. בהסכם הגירושים אני מחוייב לאישה, מחצית מדמי הפנסיה וכן מחצית מסכום הפיצויים במידה ואני יוצא לפנסיה מוקדמת. יש לנו שני ילדים, הבן נכה נפשית המקבל קצבת נכות והוא איתי מאז הגירושין. שאלתי האם האם חייבת במזונות לילד ? תודה וחג שמח
יעקב שלום,
יש לקרוא את כל ההסכם היטב ולהבין היטב את מכלול ההסכמות.
כדי שאוכל להרחיב בנושא, להתייחס למקרה ולנסיבות שלך ולהמליץ על דרכי פעולה, אתה מוזמן ליצור קשר עם משרדי ולתאם פגישת ייעוץ.
בברכה,
גילה עיני, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

את יכולה לבקש שהאיזון ייעשה בהתאם לחוק חסכון פנסיוני ואז חלקך בפנסיה של בעלך נרשם על שמך וניתן יהיה למשיכה כאשר בעלך ייצא לפנסיה. באשר לזכויות גמל ו/או השתלמות, את צריכה להעביר את פסק הדין וההסכם לגופ...
המשך תשובה