שלום רב. התגרשתי בנובמבר 2016 . מכיוון שמיהרתי להתגרש פנינו לעו"S שניסחה הסכם ובו מוסכם על 2500 ש"ח מזונות ל2 הילדים (9 ו6 שנשארים איתי - האימא ,כמובן) אני מבינה כעת שזה מאוד קשה ואני צריכה שהאבא ישתתף בהוצאות הילדים איך אפשר לשנות את ההסכם? תודה
עידית שלום,
שינוי הסכם גירושין שאושר וקיבל תוקף של פסק דין, צריך להיעשות דרך בית המשפט.
כדי שאוכל להרחיב בנושא, להתייחס למקרה ולנסיבות שלך ולהמליץ על דרכי פעולה, את מוזמנת ליצור קשר עם משרדי ולתאם פגישת ייעוץ.
בברכה,
גילה עיני, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ניתן לשקול שינוי תנאי המזונות, בכפוף לכך שתוכיח שינוי לרעה במצבך הכלכלי שלא היה צפוי, ירידה בהכנסות, עליה בהוצאות, עליה בהכנסות אם הקטינים וכו`. נא צור קשר טלפוני עמי לצורך קבלת יעוץ מעמיק יותר....
המשך תשובה