שלום, אני ואשתי גרים בבית שרשום תחת שמו של אבא שלי. אנחנו נשואים כ-20 שנים וגרים בבית זה. לאחר גירושים מה קורה עם הבית? האם היא זכאית לחלק ממנו?
טוביה
זו שאלת המיליון דולר.
שאלה זו מאוד מורכבת וטיפלתי בהרבה תיקים דומים.
בכדי להשיב עליה עליי להכיר את העובדות ביניכם על בוריין. למשל, האם הנכס עבר שיפוץ? מי שילם על השיפוץ? האם אביך בחיים?
ועוד עווד...
אתה מוזמן ליצור קשר
עו"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בוודאי. הפחתת מזונות ילדים הינם ניתנים לשינוי במקרים בהם קיים שינוי נסיבות מהותי. נו...
המשך תשובה