בעלי נטש אותי לפני 25 שנים וברח לחו"ל. כל מה שנשאר לנו בארץ היה חובות שהבעל השאיר ואני נאלצתי לכסות. לפני 13 שנים ירשתי את הדירה של הורי. לפני 10 שנים מכרתי את הדירה שירשתי ובתוספת מעט חסכונות שנחסכו אחרי שהבעל נטש, קניתי דירה שרשומה על שמי כמובן. האם יוכל יום אחד הבעל לדרוש מחצית הדירה?
היי,
פשוט - אולי הוא יוכל להגיש תביעה אך היא תיכשל והוא יפסיד בה.
אחרי נתק כ"כ ממושך לא נוצר ביניכם שום שיתוף.
עו"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קשה להגיד מהו מרחק מקובל. הדבר תלוי בנסיבות כל תיק. תבדקו ביניכם מה המרחק שתסכימו לנסוע אתם עצמכם ותגיעו להסכמה. בית משפט אמור לאכוף זאת אלא אם טובת הילדים תגרום לסטיה מכך. במקרה של חילוקי דיעות - אתם...
המשך תשובה