אני ואשתי חתמנו בינינו על הסכם שבמסגרתו אני מעביר את כל הדירה לבעלותה. הגשנו אותו לבית הדין הרבני. בדיון הדיין אמר שההסכם לא כתוב כמו שצריך וקבע לנו תאריך לדיון חדש ולא אישר את ההסכם. כעת אני מעוניין לחזור בי מהסכם זה. האם אני יכול? האם יש השלכות לביטול ההסכם מצדי? תודה
היי
כל עוד ההסכם לא אושר - הוא חסר תוקף.
ולכן, ביטולו אפשרי.
עו"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שים לב שנושאי מזונות והזסדרי שהות הינם ניתנים לשינוי בכפוף לשינוי נסיבות מהותי. ניתן לנסות לקבוע כי לא ניתן לשנות, אך הדבר כפוף לאישור בית המשפט, ולא בטוח כי תמיד הדבר נכון ולטובת הילדים. בכל מקרה, ני...
המשך תשובה