שלום שולמה לעו"ד בענייני משפחה, מקדמה, וסוכם בעל פה שכ"ט לפי אחוזים, בינתיים הגענו, אני והפרוד, לפשרה, האם צריכים לשלם לעו"ד לפי אחוזים או סכום מופחת יותר? תודה
שלום רב,
הפורום הנ״ל עוסק בשאלות בענייני הסכם גירושין ולא בענייני שכר טרחה לעורכי דין.
את מוזמנת לפנות השאילתא ללשכת עורכי הדין בנושא
בברכה,
תמר בן אלי, עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום. סוגיה מאד חשובה שבדכ לא עולה בהסכמים שאני עורך אבל במקרה שלך היא סופר חשובה. חשוב מאד להוסיף בהסכם שייערך או בכל הליך שקשור בבית המשפ/בית הדין נושא זה ולדרוש לכל הפחות עדכון שלך כל מספר חודשים ב...
המשך תשובה