שלום רב, אני נמצאת במהלך גירושין. רציתי לשאול, הבית בו אני ובעלי גרים שייך לו הוא רכש אותו מכספו לפני שהכרנו אפילו ורשום על שמו בלבד, עם זאת לא חתמנו על הסכם ממון מעולם. האם אני יכולה לטעון לחצי מהבית? תודה מראש
היי
בלתי אפשרי להשיב על שאלתך ללא קבלת מידע נוסף כגון:
יש על הבית משכנתא? היא משולמת יחד? כמה שנים אתם נשואים? ועוד ועוד
את מוזמנת ליצור קשר להמשך ייעוץ והדרכה - המספר שלי מצויין בעמוד שלי באתר
עו"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ברור. אתה חייב לערוך עמה נספח להסכם גירושין / הסכם חדש ולקבוע בו, בין היתר, כי המדובר כעת באחריות הורית משותפת, לעדכן את נושא תשלומי המזונות ומי נושא במה, ולרשום כי ההסכמה רטרואקטיבית למועד בו שיניתם ...
המשך תשובה