לפי הסכם הגירושין אני אמורה לקבל מחצית מהסכום של קרן הפנסיה של בעלי לשעבר. בכדי לתת לי את חלקי, הוא לא צריך למשוך את הסכום מהקרן לפני הזמן, אלא הוא נותן את הסכום מהכספים של החשבון המשותף שלנו בבנק (חלק שלו). בעלי לשעבר דורש ממני שאשלם לו 35% מס, כאשר את הסכום אני משלמת לו ולא למס הכנסה. האם הוא צודק?!
ככל ובהסכם ביניכם הוסכם על סכום פנסיה מהוון זה הסכום שעליו לשלם, שיקולי מס למניהם, ככל ואלו קיימים, היו צריכים להילקח טרם החתימה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כעקרון יש לכאורה שינוי נסיבות מהותי, אבל אני צריך לקבל נתונים נוספים כגון גיל הילדים, היקף זמני השהות שלך עם הילדים ומידע נוסף, אשמח אם תיצור עמי קשר טלפוני ותעביר לי המסמכים והמידע על מנת שאתן לך יעו...
המשך תשובה