שלום רב, לאחר הריון תקין לגמרי של אחותי, שעשתה את כל הבדיקות האפשריות, היא ילדה תינוק עם מום קשה בלבו. הרופא אמר לה שהיא היתה צריכה לבצע בדיקת מי שפיר (בגלל שהיא בת 39), אבל הרופא שליווה אותה לא שלח אותה לבדיקה. האם ניתן לתבוע את קופת החולים, או את הרופא בגין רשלנות? תודה
יפה שלום רב.,
יש הכרח לבחון את כלל התיעוד הרפואי ממעקב ההיריון כולל כלל הסקירות שבוצעו וזאת על מנת לתן מענה.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין הסכם בגישור. את כתבת שמומחה בגישור נקב בסכום ההצעה שלו לפשרה. את רק לא יודעת מהו הפיצוי שיגיע לך אם ההצעה תתקבל ועוה"ד שלך רק אמר לך מה סכום נטו שמגיע לך אחרי ניכוי שכר טרחתו ומע"מ. אם ידוע לך סכו...
המשך תשובה