במהלך לידה נגרמו לי נזקי גוף שונים כתוצאה מרשלנות רפואית. כיום, אני לא יכולה ללדת בלידה רגילה אלא בלידה קיסרית. האם אני יכולה להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית בלידה? מצד אחד לא איבדתי את היכולת ללדת, מצד שני לא אחווה את חוויית הלידה הביולוגית האמיתית.
ראשית יש לבחון האם אכן היתה התרשלות שגרמה למצבך הפיזי היום וכן, אם התשובה תהא חיובית (מומחה רפואי צריך לתן חוו"ד באשר לכך), לבחון האם נגרם לך נזק נפשי תולדת המתואר - המגיע לכדי נכות נפשית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין הסכם בגישור. את כתבת שמומחה בגישור נקב בסכום ההצעה שלו לפשרה. את רק לא יודעת מהו הפיצוי שיגיע לך אם ההצעה תתקבל ועוה"ד שלך רק אמר לך מה סכום נטו שמגיע לך אחרי ניכוי שכר טרחתו ומע"מ. אם ידוע לך סכו...
המשך תשובה