שלום לאחר הלידה הופיעו הכחלות שהלכו ונעלמו. הילד נבדק עי קרדיולוג מספר פעמים ונמסר לנו שיש חור בלב ויש להגיע לביקורת לאחר חצי שנה. כמובן שהגענו לביקורת במהלכה נמסר כי לא רואים את 'החור' המדובר - אך יש בעיות אחרות. מאז עברנו צינתור וניתוח לב פתוח. המלצתך / התייחסותך בכבוד רב, חגי
חגי שלום רב., מתי נולד הילד וכן האם במהלך מעקב ההיריון אבחנו מום לבבי ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רונית, לא נראה לי שעוה"ד שלך יסכן את המוניטין שלו והרישיון בגלל תשלום פיצוי. את יכולה לבקש ממנו לקבל פירוט. ממילא אם תהיה הסכמה על הצעת המגשר תוכלי לבדוק את הסכום שיהיה כתוב בשטר הקבלה וסילוק לפי...
המשך תשובה