בתי נולדה לפני חצי שנה בניתוח קיסרי שהוחלט עליו בשניה האחרונה עקב מצוקה שהתגלתה, אך במהלך הלידה נגרם לה שבר ביד ועד היום היד מעוות בגלל זה. לדעתי התרשלות של האחיות הובילה לנזק, כי כנראה ביצעו משהו לא נכון. האם ואיך מגישים תביעה?
אורנית שלום רב.,
מה היה משקלה של בתך בשעת הלידה ?. כיצד הסבירו לכם הצורך הדחוף בקיסרי ? ומה אורתופד ילדים מעריך באשר לסיכויי ההחלמה ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גל, עפ"י הספרות הרפואית רעלת הריון יכולה להוביל לתסמינים שתארת ולנזקים נלווים לאם ולעובר, לכן קיימת סבירות שהתעלמות מתלונותייך מהווה רשלנות רפואית אם מתקיים קשר סיבתי בין התעלמות זו לנזקים שנגרמ...
המשך תשובה