אחרי לידה שנמשכה 11 שעות נולד בני הבכור עם נזק בראשו בעקבות הלחץ שהיה מצוי בו בתעלת הלידה. לדעתי היה צריך ללכת לניתוח קיסרי כשהבינו שהמצב לא זז אבל החליטו לא לעשות את זה ולא התייעצו איתי. איך ניתן לבחון ולהוכיח את הקשר בין ההחלטה לנזק שנגרם? בתודה
שרית שלום רב., יש הכרח לקבל את התיעוד הרפואי ובפרט סיכום מהלך הלידה והאשפוז על מנת לבחון האם החלטתם הייתה נכונה והאם הנזק נגרם כתוצאה מהחלטה שגויה באם הייתה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רחל, על מנת לתת מענה ראשוני ראוי לשאלתך נדרש מידע נוסף המתייחס, בין היתר, לפרקטיקה הרפואית שננקטה במהלך הלידה ולנתונים מהותיים הקשורים ליילוד ולך - הערכת משקלו של בנך טרם הלידה והאם בוצעה הערכה...
המשך תשובה