אחרי לידה שנמשכה 11 שעות נולד בני הבכור עם נזק בראשו בעקבות הלחץ שהיה מצוי בו בתעלת הלידה. לדעתי היה צריך ללכת לניתוח קיסרי כשהבינו שהמצב לא זז אבל החליטו לא לעשות את זה ולא התייעצו איתי. איך ניתן לבחון ולהוכיח את הקשר בין ההחלטה לנזק שנגרם? בתודה
שרית שלום רב., יש הכרח לקבל את התיעוד הרפואי ובפרט סיכום מהלך הלידה והאשפוז על מנת לבחון האם החלטתם הייתה נכונה והאם הנזק נגרם כתוצאה מהחלטה שגויה באם הייתה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלינה, השאלה שאת שואלת חשובה אולם כללית מדי בהיעדר כל מידע מלבד טענה לפיה ההיריון שלך הוגדר כהריון בסיכון ולא הופנית לבדיקות גנטיות, אשר לטענתך היו נדרשות- אשמח לסייע לך אם תפרטי - האם מדובר בהרי...
המשך תשובה