שלום. אשתי עשתה מעקב היריון אצל רופא שפספס פרט חשוב מאוד בסקירת מערכות. בשל כך אנחנו צריכים להחליט האם לעשות הפלה או לא. האם אפשר לתבוע את הרופא בגין רשלנות רפואית? תודה
רונלד שלום רב,
האם זיהוי הפרט בסקירת המערכות היה מוביל לכך שלא הייתם צריכים לעשות הפלה? ככל שהתשובה לשאלה זו חיובית בהחלט ייתכן שביכולתכם להגיש תביעת רשלנות רפואית. יש לבדוק במה מדובר ולוודא שניתן וצריך לזהות את הפרט האמור בסקירת המערכות.
מומלץ לפנות לעורך דין לרשלנות רפואית כדי לבחון את הנושא לעומק.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, שימוש בוואקום יכול להוביל למסקנה שמדובר ברשלנות רפואית שעה שנגרם נזק, אולם יש לבדוק זאת באמצעות התיעוד הרפואי על הדרך בה ננקטה הפעולה ובפניה מסודרת למומחה רפואי מתאים, על מנת לקבל הערכה ראשו...
המשך תשובה