שלום. אשתי עשתה מעקב היריון אצל רופא שפספס פרט חשוב מאוד בסקירת מערכות. בשל כך אנחנו צריכים להחליט האם לעשות הפלה או לא. האם אפשר לתבוע את הרופא בגין רשלנות רפואית? תודה
רונלד שלום רב,
האם זיהוי הפרט בסקירת המערכות היה מוביל לכך שלא הייתם צריכים לעשות הפלה? ככל שהתשובה לשאלה זו חיובית בהחלט ייתכן שביכולתכם להגיש תביעת רשלנות רפואית. יש לבדוק במה מדובר ולוודא שניתן וצריך לזהות את הפרט האמור בסקירת המערכות.
מומלץ לפנות לעורך דין לרשלנות רפואית כדי לבחון את הנושא לעומק.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום נעמי, על מנת להוכיח תשניק במהלך הלידה ישנם קריטריונים שנקבעו ע"י רופאים מומחים במיילדות וגינקולוגיה. אחד הקריטריונים שיש להוכיחו והוא קריטי הנו רמת ה PH בדם היילוד. אם בוצעה הבדיקה ורמתה נמוכה מ...
המשך תשובה