בשנותי המתקדמות הבנתי שנולדתי במים עכורים, ז"א אחרי זמן הלידה המיועד, אימי מאשימה את אישתו של דודי ז"ל שבילבלה אותה בתאריך הלידה, אני חושב שזה היה באחריותה לדעת מתי תאריך הלידה הנכון. האם יש מקום לתביעה משפטית וקבלת פיצויים בגין רשלנות של האם? תודה מראש...
ברק שלום רב., מתי הייתה הלידה ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, אין די פרטים בפניה על מנת להבין את נסיבות הלידה. מכל מקום, מבחינה מקצועית מענה ראוי יכול להינתן לאחר איסוף מלוא המסמכים הרפואיים ובחינה ראשונית שלהם, וככל שיש בהם בסיס לטענה תתבצע פניה למומח...
המשך תשובה