בלידה בניתוח קיסרי היתה בעיה עם השיליה, וכאשר הוציאו אותה נפגע הרחם בצורה משמעותית. היה צריך להוציא גם את הרחם לאור אובדן הדם. הרצוני לקבל ייעוץ לגבי הגשת תביעה על רשלנות, תודה
שלום רב. יש לבחון התיעוד הרפואי ממהלך הניתוח על מנת להחליט האם יש עילה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלית, הוכחת רשלנות רפואית בזמן לידה שבמהלכה נגרמה פגיעה בפלקסוס הברכיאלי תלויה, בין היתר, בכוח שהופעל במהלך חילוץ היילוד, אולם לא רק יש להתייחס לגורמי סיכון, למידת ההכשרה שלך הצוות הרפואי, מנח/מ...
המשך תשובה