נולד לי בן זכר במזל טוב ,בגיל 6 שבועות נבדק אצל רופא ילדים -בדיקה התפתחותית שאיבחן: אשך אחד אטרופי ואשך שני הידרוצל גדול. נשלחנו לאורולוג שביסס את הממצאים האם יש בסיס לרשלנות רפואית (במכתב השחרור לא הוזכר דבר) תודה
ניתן לבחון זאת ע"י מומחה ילודים ו/או אורולוג ילדים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיקה, אתחיל מהסוף שכן על בסיס זה ניתן יהיה להעריך האם מדובר ברשלנות רפואית (אם מדובר בסיבוכים שלא התגלו בזמן זה יכול להוביל לבחינת השאלה האם מדובר ברשלנות רפואית)- ראשית, אוספים את מלוא התיעוד הר...
המשך תשובה