נולד לי בן זכר במזל טוב ,בגיל 6 שבועות נבדק אצל רופא ילדים -בדיקה התפתחותית שאיבחן: אשך אחד אטרופי ואשך שני הידרוצל גדול. נשלחנו לאורולוג שביסס את הממצאים האם יש בסיס לרשלנות רפואית (במכתב השחרור לא הוזכר דבר) תודה
ניתן לבחון זאת ע"י מומחה ילודים ו/או אורולוג ילדים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיכל, ראוי ונכון כי את המסמכים יאסוף עורך הדין המתמנה לטפל בתביעה והוא בעל מומחיות בתחום הרשלנות הרפואית. איני יכולה לייעץ לך מה לאסוף שעה שרק בפגישה מקדימה לייעוץ מתקבל מידע אודות הנסיבות....
המשך תשובה