שלום, לפני כ 4 שנים ילדתי את בתי השנייה בניתוח קיסרי חירום. (לידת הבן הראשון אף היא הסתיימה בניתוח קיסרי)החלה לידה רגילה. כשהגעתי לפתיחה של 4 ביקש הרופא מה מיילדת לעלות על הבטן ולדחוף את העובר למטה. מרגע שירדה המיילדת התחלתי לצרוח והתגלתה היפרדות של הצלקת ולכן הוכנסתי לניתוח חירום. לאחר הניתוח הרופא המנתח המליץ לי שלא להיכנס יותר להריון .האם יש כאן עילה לתביעה?
שלום רב.,
יש הכרח להפנותך למומחה רפואי בתחום המיילדות על מנת שיתן חוו"ד באשר להתרשלות ולנזק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אביגיל, הדעות לגבי המניפולציה הזו חלוקות. אם היא לא ביקשה את רשותך להפעלת לחץ כזה זה יכול להוות הפרת חובה חקוקה אם היא הפעילה לחץ שגרם לנזקים המתוארים על ידך הרי שסביר להניח שהיא הפעילה לחץ בלתי ...
המשך תשובה