שלום אני בהיריון ועברתי בדיקת אולטסאונד לפני שבוע, מאז כבר חמישה ימים מדממת וגם יש כאבי בטן. במקרה שמדובר בהפלה או שהעובר נפגע, האם אוכל לתבוע על נזקים? כרגע מחכה לתור דחוף...
שלום אבישג, ככל שלא נגרם נזק כלשהו כמובן שאי אפשר להגיש תביעת רשלנות רפואית.
במקרה בו תגלי שאכן נגרם נזק בהחלט קיימת אפשרות שהוא נובע מהתנהלות רשלנית ולכן מומלץ לפנות לעורך דין לרשלנות רפואית אשר יבחן את המקרה לעומק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין הסכם בגישור. את כתבת שמומחה בגישור נקב בסכום ההצעה שלו לפשרה. את רק לא יודעת מהו הפיצוי שיגיע לך אם ההצעה תתקבל ועוה"ד שלך רק אמר לך מה סכום נטו שמגיע לך אחרי ניכוי שכר טרחתו ומע"מ. אם ידוע לך סכו...
המשך תשובה