אשתי כרגע בהיריון ויש חשד כבד לרעלת היריון חמורה, אנחנו מאוד לחוצים וכועסים שהדבר לא התגלה לפני כן... מי נחשב במקרה כזה הגורם שהתרשל – הרופא המטפל או בית החולים?
שלום רב. יש לטפל רפואית באופן מיידי בבעיה. ככל שבסופו של דבר יגרם נזק הרי שאז יש לבחון מה שיעורו ומי גרם לו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רונית, לא נראה לי שעוה"ד שלך יסכן את המוניטין שלו והרישיון בגלל תשלום פיצוי. את יכולה לבקש ממנו לקבל פירוט. ממילא אם תהיה הסכמה על הצעת המגשר תוכלי לבדוק את הסכום שיהיה כתוב בשטר הקבלה וסילוק לפי...
המשך תשובה