שלום, ילדתי לפני 3 שנים בגיל 43 את בני הראשון, במשקל 4 קילו ובעקבות הלידה עברתי שני ניתוחים שנגרמו כתוצאה ישירה מהלידה, רציתי לדעת אם יש עילה לתביעה לרשלנות רפואית נוכח הנסיבות וכו'.
לוני שלום,
יש צורך בקבלת פרטים נוספים, כגון: אילו ניתוחים עברת לאחר הלידה, מה הסיבה לניתוחים, האם נותר נזק כיום ועוד. אנא השלימי את הפרטים החסרים כדי שנוכל להשיב בהתאם.
בברכה,
עו"ד אורי דלאל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין הסכם בגישור. את כתבת שמומחה בגישור נקב בסכום ההצעה שלו לפשרה. את רק לא יודעת מהו הפיצוי שיגיע לך אם ההצעה תתקבל ועוה"ד שלך רק אמר לך מה סכום נטו שמגיע לך אחרי ניכוי שכר טרחתו ומע"מ. אם ידוע לך סכו...
המשך תשובה