אנחנו בעלי דירה הרשומה על שם אשתי . היא ירשה חצי מדירת אימה .שכדי למכרה צריך להעבירה בטבו על שמה - למה צריך לשם לב בנושא זה . מה המשמעות שזו למעשה דירה נוספת , האם יש מס שבע/השבחה , אשמח לעצתכם .
מבחינת דירת הירושה, היא נחשבת דירה נוספת, גם אם טרם עברה בטאבו. בהחלט היו מקרים שמיד אחרי ההעברה בטאבו, אנשים קיבלו דרישות רטרואקטיביות ממס שבח. יש לכל מיני אפשרויות לתכנוני מס, כגון עריכת הסכם ביו יורשים, מכירת דירה עם פטור לפי סעיף 49(ב)(5), לפחות לגבי חצי דירה , וכד'
לצורך האמור יש לראות את הנסח, לברר בדיוק מה הדרישות שלכם מבחינת הדירה, ולהציע את הדרך הנכונה לעסקה בה המס יהיה מינימלי. כדאי שלפני ביצוע עסקה, תתייעצו עם עו"ד המומחה בעניין זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה אינה קשורה באופן ישיר לנושא הפורום, אבל באופן כללי ניתן להגיד שאין קסמים...בכל השקעה, לצד הסיכוי קיים הסיכון. את יכולה לקחת לדוגמה משרדים באזור המרכז, שעד לפני שנה נחשבו להשקעה הכי "חמה" והכי ...
המשך תשובה