אם אמא שלי חתמה על הסכם תיווך,ולאחר מכן אני קונה תדירה. האם אני אמור לשלם תיווך בגלל שאמא שלי חתמה?

יש לברר שאלות עובדתיות נוספות. האם אמך חתמה על הסכם התיווך עבורך- בשליחותך? האם העבירה אליך את המידע שקיבלה מהמתווך? האם המתווך היה הגורם היעיל בעסקה?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לברר עם המוכר האם אכן הבנייה לא חוקית- ייתכן ויציג היתרים לבנייה, ואז כמובן אין שום בעיה. במידה ולא יש סיכון שתדרשו להרוס את הבנייה, וכן יש סיכון שבנקים למשכנתאות יסרבו לממן את רכישת הדירה, לאור ה...
המשך תשובה