שלום רב, אני מעוניין למכור דירה שרכשתי בקבוצת רכישה סמוך לאחר קבלת טופס 4. מה עלי לרשום בחוזה כדי לא להיות מוגדר כמוכר לפי חוק המכר? האם לכתוב מפורשות שהוראות חוק המכר לא חלות על מכר זה?
כיוון שחוק המכר קובכע במפורש שהוא יחול על אף האמור בחוזה, אז ברור כי לא ניתן לעקוף את הוראות החוק באמצעות חוזה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה אינה קשורה לנושא הפורום. נכון שדיון בבית משפט יכול להיות עניין של שעה, וכול להצריך הכנה של חודשים....
המשך תשובה