שלום ; רציתי לדעת החוק של מעמ 0 אומר כי כל מי שחתם חוזה החל מה1.9.2014 זכאי לקבל את ההנחה. כלומר אם אני חותמת חוזה עכשיו לפני שהחוק עובר בכנסת על בית במחיר של 850000 אני אהיה זכאית להנחה אם החוק ייצא בעוד חודש?

החוק טרם חוקק, ולאור המצב הפוליטי , לא ברור אם יחוקק, ונוסחו הסופי לוט בערפל.
בנסיבות אלה, לא ניתן להשיב על השאלה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אני מבין שכבר התגרשתם ואתם רוצים לערוך חוזה למכירת מחצית הדירה. כמו בכל חוזה, ניתן לקבוע תנאים שונים , ובלבד ששני הצדדים מסכימים להם, אחרת לא ייחתם החוזה. מקובל מאוד, שבחוזים למכירת דירה , יש סעיף ש...
המשך תשובה