שלום רב, אני נמצאת במו"מ למכירת דירה. לצורך השלמת העיסקה עלי להמציא אישורים על פטור מס שבח ואישור עירייה על העדר חובות והיטל השבחה. לא אמורה להיות כל בעיה עם האישורים. מניסיונכם, מה פרק הזמן שלוקח לקבלת האישורים? תודה
אישור מהעירייה - אפשר להוציא במידי (במידה ואין חובות או היטל השבחה).
אישור משלטונות מס שבח - לאחר כ -3 חודשים מיום שליחת מש"ח במידה והכל בסדר.
בכבוד רב,
עו"ד שלום לוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עליך לפנות לעו"ד העוסק בנזיקין, עם דגש על תביעות רשלנות מקצועית נגד עורכי דין ( לא כל עורכי הדין העוסקים בנזיקין, מסכימים להגיש תביעות נגד עורכי דין....) אני איני עוסק בתחום זה. על פניו, נראה שאכן י...
המשך תשובה